Kuantum Terapi Nedir? Ne İşe Yarar?

Kuantum Terapi Nedir? Ne İşe Yarar?



YAZAN DİLEK SOYAK



Kuantum Terapi 

 Hayatımızda tüm yaşadıklarımız, bilinçaltına kaydedilir. Doğduğumuz andan sonra tüm gördüklerimiz, işittiklerimiz, hatta yediklerimiz içtiklerimize kadar hepsi  bir bilgi deposunda saklanır. Bilinçaltımız tıpkı bilgisayar gibi bölüm bölüm dosyalar oluşturur ve bu dosyalardaki bilgileri . Zamanı geldikçe kullanır .Kuantum terapi ise tüm bu yaşdığımız olumsuz düşünceleri pozitife dönüştürerek, bireyin bağımlılıklarından kurtularak oluşturmak istediği yaşamında sağlık ve huzuru oluşturma konusunda süratli yardımcı olan  kalıcı bir sağaltım programıdır.
 Kuantum Terapinin Faydaları

Kuantum terapi ile , sınırlayıcı, pozitif düşünmemizi önleyen düşünce modellerini değiştirerek yerine kuvvetlendirici inançlarını koyulması ile  yaşamın hızla değişmesini sağlar.

Kuantum Terapi de Amaç Nedir?Kuantum terapi de amaç nedeninin nedenini bulmaktır. Kauntum terapi bilinçaltının oldukça derinliklerine inmektir. Kuantum terapide tüm bu psikotik, fiziksel,zihinsel terapiler bir arada
Kuantum Terapi Hangi Durumlarda Kimlere Uygulanır?
Eğer yaşamınızda kendinizi mutsuz hissediyor,başarısılık,asosyalik,kilo sorunu,kendinize duyduğunuz öz güven eksikliği  gibi psikolojik sorunlar yaşamaya başladıysanız.kuantum terapi uygulamasından yararlanabilirsiniz.Kuantum Terapi Tüm bu söz ettiğimiz  mutsuzluk, hormon düzensizliği gibi  bedensel giderilmesine yardımcı olur. Kişinin bilinçaltına sağlıklı bir bedene ve eşiyle pozitif bir ilişkiye kodlanması ile  bu sorunlardan kurtulmanıza yardımcı olur.

Kuantum Terapisi sonrasında yepyeni bir üst-bilinç doğar ve böylelikle kişi bilinç altındaki eski programları yani tüm olumsuz düşlünceleri  resetlemesini sağlar.En önemlisi de Kuantum terapisi sonrasında kişi kendi bedenin işleyişini daha iyi anlamaya başlar.Frakındalığınızın  farkına vararak. doğayı, evreni ve bedeninizi anlamak kauntum terapisinin püf noktasıdır.


DİLEK SOYAK